08.25

nu sitter jag här klockan är över nio och jag började 08.25.
jag kände mig helt enkelt för dålig för att dra mig till skolan när jag väl kommit mig upp, och när mamma fått i mig att det bästa är att gå till skolan i vilket fall va det försent så nu väntar jag tills dom har lunch eller nåt liknande, tänker inte gå in i nått klassrum där alla ögonen är riktade mot en själv och bara känna sig förnedrad. visst visst, har gått med den här klassen sen 7:an och jag är fortfarande inte vant mig vid den, vi är ju den bästa klassen sägs det men det är väldigt stelt. kan inte direkt göra vad som helst utan man måste tänka sig för först kan ju visserligen vara bra ibland men jag gillar det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0