:[

tydligen ska jag ha hand om närvaron i teamet iår. skit också, så nu har jag suttit och gjort det sen klockan halv elva! så nu är det nog dags att äta och duscha eller vad sägs. lagom trött. lagom kramp. lagom hungrig. ganska mycket lagom av allt. fast egentligen JÄTTE trött, trots att jag har sovit hela dagen idag. stog upp halv tio, gick och la mig kvart över igen. somnade låg i sängen och sov till 12.00 (fika) gick och la mig igen, och typ efter det åkta jag och syster till skärhamn hon skulle fixa nåt med glasögonen, och då träffade jag en gammal klasskamrat hon kände nog inte igen mig hon typ "eeh heej" kändes ju inte så bra men skit samma. åkte hem då var det middag, efter körde vi mich till wallhamn hon skulle med bussen. men sen åkte vi hem igen, typ. då somnade jag och vaknade halv åtta. skulle stå på isen prick åtta, så snabba ryck blev det!
och nu sitter jag här några timmar senare helt slutkörd.

här är min bror, yey på han. haha



och nu när jag ändå är igång så kan ni ju checka Kiara Nowlin's moves!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Fisen

Sicken liten cool unge! ja önskar ja va så bra xD

2008-08-15 @ 11:18:31
URL: http://jossefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0