everything in between

kom hem från göteborg för inte alls så längesen, åkte hemifrån runt 7 någon gång med mamma och pappa. jag följde med mamma till jobbet för att hjälpa till lite, men jag gick och shoppade lite träningskläder också :]
IMORGON äntligen ska jag träna igen. tränade senast i lördags, känns som om det gått hur länge som helst sen dess! blir väl så när man har tränat nästan hela tiden i en vecka. jaja, det blev träningsbyxor och ett matchande linne (höhö) + en t-shirt för 29kr väärsta kapet.

funderar faktiskt på att snart gå och lägga mig (oor maybe not) eftersom jag inte fick så mycket sömn i natt because of the f'ckin rain som öste ner, trodde jag blev skjuten eller bombad eller nåt eftersom att family hade pratat om gorgiens krigskit. som tur va blev jag inte skjuten och somnade tillslut om.

Team Surprise -08 SP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0