figure skating

första dagen på Lägret, helt slut körd. eller ja så trött att jag inte orkar skriva om vad som hänt. fast det är väl som alla andra läger egentligen? träna, äta, spela kort, umgås. slå sig, hårt. :]

men det gick faktiskt riktigt lyckat för att vara första dagen, fötterna gjorde inte så värst ont. och jag klarade alla hopp som jag hoppats på att klara. men resten av veckan ska jag koncentrera mig på hopp jag faktiskt aldrig har klarat. försöka iallafall + på team träningen fick vi värsta bra kritik, mer än "rätt okej" lagom stolta var vi. Johanna kom och hälsade på också, längesedan man såg henne nu hon har haft fullt upp med förberedelser inför USA. en sak ska jag lova, jag ska göra ett inlägg om dig här i bloggen :]

den här tipsade en i teamet om, hela kroppen rös och det kom t.o.m en tår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0