göteborg

jag hann med bussen och det var på håret! fick änna småspringa lite, och när jag kom fram insåg jag att JUST DET! en 354, sanne kan också ta denna bussen så slipper hon cykla till kållekärr, smsade henne men när vi åkte ner mot fagerfjäll stog hon inte vid busshållsplatsen, nehepp tänkte jag då blir det väl cykling för hennes del men icke hon fångade bussen påväg upp istället. så bra började våran dag.

men när vi väl va framme så gick vi runt och pratade kollade i affärer, först köpte jag bara det jag behövde men sen blev det bara mer och mer inpulsköp så typiskt mig! aja blev ju inte helt pank i alla fall, har ju typ 80kr kvar :) fast får ju pengar imorgon igen, ska börja spara lite varje månad nu så jag kan köpa ett objektiv eller nåt annat skoj. även ett par låga converse och en grå stor tjocktröja ska inskaffas nu snarast. but back to busniess när vi hade två timmar kvar på oss bestämde vi oss för att börja gå mot avenyn till Condeco där min syster jobbar, jag tog en hallon-blåbär smoothie och Sanne tog en fruitmix. men vi kom ju inte fram i första taget! vi gick världens omväg tog oss nog nästan en halvtimme, haha. när vi druckit upp vår dricka så gick vi den snabba vanliga vägen tillbaka så nu vet vi ju vilket väg vi ska ta nästa gång. senare i femman hittade vi Emma och Gino, trevligttrevligt. sen bar det av hemåt, riktigt kul vare!




bli medlem här, helt gratis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0