new, old friend?

skoja bara min klass är grym :] har fått en ny tjej nu också, Amanda.
jag och hon gick i samma klass i mellanstadiet, hoppas man kan få tillbaka samma kontakt som då!

vårat nya schema är inte bra, eller jo ganska slutar i alla fall tidigt på torsdagar och det är ju bra eftersom att jag ska träna då :) fredagar slutar vi kvart över två. resten av dagarna 15.05, surt! det blir bara sämre och sämre schema ju äldre man blir, i sjuan slutade vi INNAN tolv på fredagar, fatta vilken sänkning. påtal om sänkning så får vi Ulla Vänttinen i NO, det kallas också sänkning. hade ju hoppats på att Klacker ändra sig i sista stund och kom tillbaka till oss men icke. för skolan jag går i är så fattig, så att vi inte har råd med nya provrör eller nånting. vi har skaffat oss två nya ämnen också, musik och livskunskap. MVG i musik eeeh nej! Eivor är inget större fan för mig, och hon gillar nog inte mig heller för att jag ska skaffa tandställning, "man ska ha sitt personliga bett" enligt henne. i LK får vi Christina Ekeblad, den bästa läraren som finns typ. synd bara att vi inte ska ha betyg i det, eller jo det är ganska bra ändå så kan man lägga energi på hemkunskap eller nåt. jag har G i det, hur känns det?! inget vidare faktiskt. och alla fjortisar som springer runt med waaaay to much brunkräm, orka smeta in sig i gegga och bara för att försöka se brun ut men istället bli helt fläckig och värsta tigerränder. finns tillochmed killar som är kortare än vad jag va, jag som trodde det var omöjligt! jag fick underskåp dessutom, hur förnedrande är inte det.

nästa måndag är det skolfoto, hoppas vi ska göra oss fula, då behöver man inte skämmas i alla fall för då SKA det vara fult. och onsdagen efter det ska vi till göteborg, klassdag. YEY! I guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0