onsdag, torsdag, fredag

känns som att det var ett tag sen jag skrev men det stämmer inte alls.

har gjort jätte mycket de senaste dagarna, tror jag. för fort har det gått! 20augusti börjar skolan, ska bli kul att träffa alla igen men jobbigt med de första lektionerna kommer inte orka tänka, istället tänka på allt som hänt under sommaren.
i vilket fall så i onsdags minns jag inte riktigt vad jag gjorde, eller jo, jag va ute och joggade några km i regnet härligt! sen körde jag (unbelievable) moppe och åkte runt massa i skärhamn och på kvällen kollade Sanne, Moa och jag film hos Sanne. bra var den. försoning eller försonad hette den eller nåt, men vi somnade inte alls så jätte sent drygt 2. och på morgonen när vi vaknade kollade vi på hej hej sommar, (inspelat) sista avsnittet med blue water high för denna sommaren, jag älskar det programmet. efter det vaxade vi mina ben, kan säga det behövdes eftersom att jag och sanne har låtit dem växa nu senaste tiden, haha! fast sanne klen som hon är stod inte ut med känslan så håren försvann, men jag, jag höll mig...



senare drog jag och moa hemåt, tog sin lilla tid eftersom att det blåste jätte mycket. kom fram till sist i alla fall.
duschade, lagade mat, kollade på tv. sen va det dags att träna i 2h, vi var 11st på träningen så det blev inget program denna träningen inte. efter träning vad det stress hem för jag skulle hinna med färjan 21.00 och träningen slutade 20.00. men jag hann, turbo fart på mig! när jag väl kom till dyrön blev det nästa färja hem direkt, för kul var det minsann inte där. så när jag kom hem satt jag vid datorn till halv tre, sen tyckte jag att det va dags att lägga sig.
såhäääääär söta är emmas kattungar nu :] jag ska ha en!


såhääär kul hade vi på färjan hem, jag såg ut som en mus med mina hörlurar som funkar super till högtalare


nu ska jag ut och gå, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Fisen

Men vadå, du e ju också bra på konståkning. Du va ju som min skugga i bågarna i början av korta förra året ;)

2008-08-16 @ 17:08:18
URL: http://jossefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0