sista dagen

nu är har de sista singelträningarna gjort sitt för detta läger, bara 2½h team till kvällen.

jag har dock inte klarat dubbelflip och inte heller dubbellutz men det har vi inte hoppat "seriöst" någon gång. så inte så konstigt egentligen. blev väldigt glad när jag kom av isen och skulle gå till hörnan där de säljs skridskosaker. där gav Maria(en tränare) mig en komplimang för min fina hållning, visste inte riktigt vad jag skulle säga men, sa tack och typ försökte försvinna genom marken fast det gick inte så bra. fråga mig inte varför jag inte bara kan säga tack så mycket och stå kvar på platsen som alla andra normala, utan bli helt nervös och varm i ansiktet. aja i vilket fall köpte jag, eller ja mamma, en magnet att sätta på bilen, det är en konståkningstjej som gör ett skär typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0