skolfoto

NEJ!! katastrof iår igen. åååååååååh, såg inte klassfotot så bra men jag kan inte tänka mig att det blev så bra, och det enskilda är inte ens påtal om hur dåligt det blev. för det första ser jag jätte fet och ihoptryckt ut, för det andra ser leendet helt förfärligt ut :] äsch. hoppas klassfotot blev någorlunda eftersom att alla kommer se det, inte för att folk sitter och glor på en men man kommer säkert få massa uppmärksamhet för att man ser så konstig ut, haha!

resten av dagen var ju helt ok, började klockan tio då var det skolfoto, och det tog så lång tid så vi hann inte med Livskunskapen och på slöjden hade vi håltimme. då var tiden inne för lunch, någon äcklig fisk eller nåt va det. så blev morötter och tomat för min del, gott.
språkval gick hyfsat fort, synd. för när man vill jobba går tiden så fort och när man inte vill går den hur segt som helst.
på gympan körde jag mest höjdhopp som förövrigt gick dåligt klarade bara 1,30m, har nästan klarat 1,40 innan. så jag sket i det och gick ut istället där blev det liiiite voltande med bonda och lilli. det gick förvårnats värt bra, har inte voltat sen jag vet inte när. hehe. men fortsatte med längdhopp där hoppade jag strax över 4,20 inte heller det bästa resultatet.
Matte, gick fort men det va tråkigt som alltid. tummen upp!

direkt efter skolan bar det av till singelträningen, kul var det eftersom att jag satte ügeln riktigt bra varenda gång. helt klockrent, så det gjorde nog min dag, brukar nämligen ha sådär landningar men ändå vara säker på den liksom! så det "firade" jag med kebabtallrik with some friends. och lutzen, har jag höjden på men jag vågar inte hålla kvar mig i luften så jag släpper ut armarna och landar framåt. men jag kan klara det bra, bara jag håller inne. och det är så jobbigt för jag vågar inte. är rädd att ramla och slå mig hårt som jag gjorde en gång, inte så kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0