bla bla bla bla jag fattar ingentiiiiiing

datorn har virus eller nåt annat, så jag får sitta vid den bärbara datorn, det är inget vidare.

i torsdags tränade jag hela dan, nästan. efter skolan gick jag direkt till ishallen min träning började halv fyra varade till fem och då va det en timmes paus tills nästa träning.  singel träningen gick kaputt, ingenting funkade bara piruetterna. men det gör dom nästan alltid.. på teamträningen gjorde vi typ ingenting, gick igenom lite formationer och gjorde blocksteg i två timmar, YEY kul! på golv träningen snackade vi bara om hur allt skulle gå till idag på triathlon, vi ska nämligen dela ut vattenflaskor till folket som springer, cyklar och simmar i lagom många timmar :]

igår så va jag ute och gick i nästan två timmar efter skolan, härligt va det. när jag kom hem duschade jag, åt sen stack till Moa, där hände det inte mycket men kul va det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0