dubbelpass och sömnlösa nätter

en dag fullspäckad med träning, kortspel och fall :]

träningen började 12.00 varade till 14.00 efter det stannade nästan alla kvar i ishallen, eller ja de få som faktiskt var på träningen. vi åt, spelade kort, klantade oss(JOSEN;]), lyssnade musik och lite fler saker som vi inte behöver gå in på i detalj. på andra träningen var vi hur få som helst, men ändå fler än på första timmarna. så det blev blocksteg, cirkelsteg, basic 3 och leverans. och just nu är jag för trött för att egentligen sitta här och skriva om vad som hände så jag tror jag skippar de faktiskt. istället ska jag nog lägga energin på att sova, har inte kunnat sova på flera nätter, ligger bara och tänker. jättejobbigt! fast imorgon gör jag ingenting så spelar ju ingen roll om jag får sömn inatt men kan ju behövas i vilket fall, kanske ska ut och springa? jo varför inte, sprang ju i torsdags så det skadar ju inte att springa en gång till.

på måndag är det skola igen, puff. jag är redan skoltrött har inte ens gått en vecka, det är ju lyckat!
men alla nior, snälla kom tillbaka. det är hur tråkigt som helst när man är äldst, helt obetydligt liksom. det ända som är positivt är att NO med Ulla känns faktiskt ganska bra, kommer väl säkert sakna klacker en del vill säga men nu är det såhär och jag ska försöka höja mig ett steg till i alla tre ämnena. good luck with thaaat.

förresten är jag rödhårig igen, eller ja ännuuu mer än innan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag erkänner, jag ÄR klantig! XD HAHAHA!!

Men vet du vad?!!!!! :O Jag har ett SÅR i mitt huvud sen du sparkade i mitt huvud i skåpsdörren!!! Det gör asooont!



Se you soon honey

2008-08-25 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0