slappis dag

idag har jag bara slappat hela dagen, vaknade 12(?) trött som få. kom hem vid 2 tiden duschade 2ggr, glömde duscha håret första gången. typiskt mig men just då tänkte jag bara på att få sooooova..

tog en promenad och plockade blåbär med mammi, vi fick nån liter eller två. kanske inte så mycket, för det var ganska tomt. men när vi var halvt ihjälstuckna av buskarna så bestämde vi oss för att gå hem igen.
vi gjorde smoothie; Vaniljyoghurt, björnbär och banan.
mycket gott, måste testas!!

nu gör jag sudoku inte för att jag är så bra men alltid bra med hjärngymnastik särskillt nu när man vart borta från allt tänkande nu sen juni, detta kan ni också testa så att ni får igång hjärnan. men snart ska jag lägga mig ska ta en buss som går 09.06 till göteborg, dit ska jag och Sanne. roligt blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0