NO WAY!

åhåå, mindre mysig natt idag.

på träningen fick jag reda på att min kompis familj hade magsjuka. men att hon klarat sig. mindre sant!
usch när jag kom hem började jag må skit, jag, boyfriend och kompis gick ut på en långpromenad. härligt med lite luft. sen stack vi hem till mig och kollade på ladder 49. ännu en gång.. jag små slumrade hel tiden, väldigt osocialt. men jag mådde såååå dåligt. sen skulle vi kolla buss till boyfriend. den sista hade redan gått, och han fick inte sova över. vad gör man då? tjötar lite till. men icke icke. Mick, min syster får låna bilen, och kör hem Boyfriend och kompis.. i bilen kunde jag spy vilken sekund som helst.  fast inte förrän jag kom hem spydde jag. tänkte inte mer på det, bir ju så lätt åksjuk på kvällarna.
på natten får jag inte en blund, ligger och vrider och vänder mig. jag hör hur min syster går till toaletten, men hör inget mer. hon går sedan tillbaka till sitt rum, det var då! jag vände mig om och jag började spy på golvet, hann inte till toaletten. och när jag väl börjat spy tog det inte slut. UUSCH. min syster kommer inspringande och sa "VA jag spydde också precis" sedan hämtar hon pappa. jag kryper till toaletten ligger där med syster ett tag, vi spyr ikapp. typ. efter ett tag kommer mamma upp och ger mig en kudde så jag lägger mig på toagolvet, mick har dratt sig till sängen. pappa skrubbar golvet och ja, byter sängkläder. usch, igen. sedan fortsätter natten så att jag och min syster ligger i våra sängar och spyr i hinkar.

trodde ett tag att jag skulle dö. jag orkade inte spy mera. och jag gick fram och tillbaka till toaletten för att gå på toa. men det slutade jag med efter att jag svimmade inne på toaletten. förra gången jag va magsjuk svimmade jag också. har vart magsjuk 2ggr i mitt liv..

vart fick vi magsjukan ifrån?
så tur att boyfriend inte fick sova över,  det hade inte vart en rolig natt för han.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem ar denna boyfriend Mellis? :D

2009-01-04 @ 02:49:17
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0