brännskador och blåsor

är det bara jag eller är jag världens största klant?

jag gjorde pommes frites, till pappa och mig. Så var dem klara så jag skulle ta ut dem ur ungnen då är jag ju så dum och bara står i bikini, och tar tag i plåten (med grytlappar) råkar ta den lite för nära magen, och lyckas bränna min mage. visserligen ville jag ha en bränna, men inte en sådan bränna som det blir sår efter utan en jämn och brun bränna efter solen! inte nog med det så har jag två feta blåsor vid hålfoten, som jag får när jag springer med inläggen i skorna. så nu kan jag inte gå heller.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du vill ha de så kan jag fixa :) berätta hur du vill ha den så skall jag göra mitt bästa :)

2008-07-11 @ 20:34:55
URL: http://diindesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0