chillaxa

såklart måste jag bara skriva om dagens fysträning! har nog aldrig vart med om nåt jobbigare, fast det säger man ju nästan efter varje gång.

intervall träningen idag bestod av sammanlagt minst 50minuters springning/joggning.

4 minuters springning (då menar jag springning inte nån himla joggning)
1,5 minut vila=lätt joggning
4 minuters springning (då menar jag springning inte nån himla joggning)
1,5 minut vila=lätt joggning
4 minuters springning (då menar jag springning inte nån himla joggning0)
1,5 minut vila=lätt joggning
x3

fast mellan varje gång vi körde detta passet fick vi 2minuters vila, sen va det upp och springa lika mycket igen, innan man fick sätta sig ner för att vila.. jobbigt vare, + styrka då såklart. men aja man känner sig fräsch nu i alla fall :] träningsvärk, det kommer det vara mycket imorgon, även om man stretchade idag. vi va 9st idag, jag va ensam från Seaside. dom äldre har ju alltid vart kända för sin lathet. ACKACK! inte bra. men nästa onsdag har vi ledigt, för då är det så många borta och då kommer vi inte bli några alls nästan. dock har vi vår läxa kvar 6-7km x2/vecka + armhävningar och situps(så många man kan x3) 4ggr/vecka. yey!
nu är det chillaxa framför datorn som gäller, så härligt jag måste bara lägga in en bild ofc!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken söt blogg du har =)

2008-07-16 @ 23:15:00
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dom äldre :O

Jag är väl duktig..gjorde läxan och varit där två ggr ;P

Jag är ju typ äldst! hihi

2008-07-17 @ 23:12:09
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0