everything in between

nu kom jag hem, puff. lagom lång promenad asså, fast det gick ju fort när man "snackade" med stenbäck, det var la mest hon som skötte snacket egentligen. tur va det annars hade vi nog båda somnat på trottoaren eller nåt liknande.

Jag kom till Emma runt 23 nån gång, och vi gjorde väl inte mycket mer. jag och nina stack ner till bryggan gick in till skärgår'n eller va det heter, men vi blev utkörda. för man måste vara arton, blablabla.. men vi gick tillbaka till emmas hus och där satt vi, Emma, Stenbäck, Annakerstin, Nina och jag. + Emmas sovande bröder i rummet bredvid. men efter ett tag stack nina, och efter det stack annakerstin till "somebody", runt 1 tiden. och nu snart 2 timmar senare sitter jag här framför datorn. trött som få, fast jag blev ju piggare efter promenaden. men behöver nog sova nu, det är ju en ny dag imorgon :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0