exercise

ååååh, jag är trött efter 6-7km + 25x3 situps + 15x3 armhävningar och sist men inte minst gräsklippning! puff och stånk. fast jag är ju lite besviken på mina armar att dom inte orkade så många armhävningar, men jag gjorde i alla fall några :> jag gör det för mitt eget bästa.. eftersom vi ska ha ett himla test på fysen, hur snabbt man kan springa vissa sträckor and shit like that. hade det första testet igår, sprang 3km på 14,36. ska springa 14,00 på nästa test i augusti har jag bestämt mig för, vet inte om det kommer gå men kan ju alltid hoppas! aja nästa exercise kommer på måndag, ska springa samma runda om inte något längre, göra fler armhävningar och situps. då är jag nog redo till fysen onsdagen därpå. Vi fick reda på att vi skulle ha interval training, alltså springa fort några hundra meter, stanna, springa, stanna, springa, vila, springa. aah jag tror ni hajar klyyyket. och det ska vi göra i 40-45 minuter! I though J were kidding, but ack. så sant som det var sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0