gossip girl

lagt till en ny kategori, jag vet inte om den kommer användas mycket men nu används den.


jag är knäppskalle eftersom att jag aldrig har kollat gossip girl serien, men nu har jag börjat läsa böckerna i alla fall. summary; Jag är fast,. kan man säga så? In which case, I can't stop reading. om jag hade haft tid så hade jag läst ut alla på en gång. 1 och 2 är lästa, ska börja på trean så fort jag får tag i den :] typ imorgon. men om ni inte läst denna bokserien så gör det, ni lär inte ångra att ni spenderade tid på att läsa i alla fall..
Till hösten(?) när gossip börjar då ska jag banne mig följa serien. även fast jag hört att böckerna är bättre, men jag gillar serier så det ska nog gå bra i vilket fall!




OBS. jag har orange hår, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit - vilken nyhet Gossip Girl böckerna är. Har ju funnits jättelänge. Tror att du, precis som alla andra började läsa böckerna efter seriens start.

Jag själv började läsa dom långt innan en tv-serie ens fanns i planeringen.

2008-07-17 @ 21:35:03
Postat av: Johanna

haha, har inte heller läst dom! Men är lite sugen, tänkte dra dom på flyget till USA i 16 timmar kanske :P

Hur många finns det?

2008-07-17 @ 23:10:05
URL: http://niclasdotter.blogg.se/
Postat av: melinda

herregud va duktigt gjort av dig då, anonym!

2008-10-31 @ 00:59:49
URL: http://myfairyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0