katt, eller varför inte en killkompis?

idag har jag vart duktig, :) sprungit min runda 6-7km gjort mina situps och armhävningar,.jag har åkt longboard till Emma också, för att kolla hennes kattungar, eller ja hennes och hennes. snarare smillas, Emmas katt. bebisarna va tvärsöta! 3st var det, en svart med vita tassar, en grå/svart och en hel grå (lite vit också). jag vill verkligen ha en. men får inte för mamma och då får jag inte för pappa heller, eftersom att mamma bestämmer. pyttsan! aja får väl vara nöjd med att gå till Emma såfort jag vill ha kärlek som inte inkluderar juckning. där syftar jag på min kanin, det är faktiskt synd om honom. varför kastreras han inte liksom? aja han är "sexuellt undernärd", och lär dö av det snart. då ska jag skaffa ett marsvin eller en hamster.. eller varför inte en fågel, kanske fiskar? aja den dagen kommer och innan dess har jag nog ångrat mig många gånger, jag vet i alla fall att jag inte orkar med att ta hand om djuret så mycket. så marsvin kanske är lite mycket jobb, för jag kommer inte ha tid att byta hö och sågspån då kommer rummet stinka rumpa, samma med hamster. men dom skiter nog inte lika mycket. men om jag vill komma bort från lukt vore nog en fågel bra. och ganska kul, liksom tänk att ha en fågel sittande på axeln :) ler av bara tanken, hehe. Fiskar är ju inte så mycket jobb med, mat och sånt,. det jobbiga blir ju när man ska byta vatten. och fiskar kan man inte direkt kela med så mycket. kanske inte med en fågel heller, men en fågel har i alla fall päls.

haha, jag blev precis erbjuden att köpa en killkompis(ha som djur). mitt svar blev, ja du kan nog förhoppningsvis sköta toalettbesöken själv!



how cute is that?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fågel har ju inte päls den har fjädrar ;) Haha xD Vi har också små kattungar hemma du kan få komma å gosa med dom med ;) haha Btw, din sida har blivit riktigt snygg :P (jag kanske e lite efter? men måste ju säga de :P) Saknar dej vännen !

2008-07-15 @ 19:10:39
Postat av: melinda

haha, sak samma!

tack så mycket, men måste fråga vem är du?

2008-07-15 @ 20:50:18
URL: http://myfairyland.blogg.se/
Postat av: Fisen

Ja just de ja, jag såg att jag inte skrev mitt namn, å sen skulle ja skicka ett till å skriva att ja glömde de men då gick de inte :O xD HAHA

2008-07-17 @ 18:40:07
URL: http://jossefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0