konfirmations firande och tårfyllda stunder

igår va det konfirmations firande hos en kompis på Dyrön, hon hade ingen aning om att hennes kompisar skulle komma också. EMA blev jätte glad. hon har nämligen haft konfirmation i värmland(?) i 3 veckor, så henne har man inte sett på ett tag. av Sanne och mig fick hon presentkort på JC, 200kr, av sin familj fick hon en gammal vespa, fast den va i nytt skick liksom. en röd jätte snygg kolla bilden där nere :]
Vi fick god mat, grillat vare. visserligen gillar jag ju inte kött så jätte mycket men det var bra ändå, potatisblandningen var riktigt god, och melonerna va fina. hähä
Efter maten satt vi mest bara och snackade om allt mellan himmel och jord, eller kanske snarare det som finns i himlen Jesus and GOD. det var ju trots allt konfirmationsfirande.. nej men det blev efterrätt, det va höjdpunkten. där kallar vi socker och sött! choklademousse med kladdkaka i botten. favoriten verkligen, men på Emmas tallrik slutade det med koblaja. så nästa samtalsämne blev bajs för min del, så mogen va jag igår.
Senare tog vissa färjan över till rönnäng, men jag åkte med Emma i ribbåten. det va vågor kan man säga, och jag va inte torr när jag kom iland, det kan jag medge. mopparna väntade, vi åkte till nina skulle ha en myskväll och det va aawesome. och jag körde Sannes moppe igen :) jag är grym nu, och nu är det större chans att jag får provköra EMAs
vespa också, för hon såg hur duktig jag var. :]
Ladder 49 är den bästa filmen som finns om man behöver gråta ut (Lejonkungen funkar också prima), tårarna bara sprudlar. i alla fall på Moa och mig, vi var helt svarta i ansiktet. beutiful! när vi kollat blev det Zorro, men då kände nog alla att det var dags att åka hem. jag fick skurren av vargstamp, eftersom att jag inte har moppe själv. suck på att fylla i december.

Aja nu ska jag ut och springa :) njut av bilderna där nere..







1. jag på EMAs vespa
2. EMA
3. Andreas - mina glajjor
4. Sanne, Moa, EMA & Emma
5. Nina, Cornelius och Vargstamp (pontus)
6. Jag och mitt nöjda leende/skratt + Emma och EMAs lillasyster Maja

Kommentarer
Postat av: mick

DU ÄR JU FÖR SÖT PÅ BILDEN! :)

2008-07-14 @ 22:19:25
Postat av: melinda

ligger i familjen ;>

2008-07-15 @ 00:05:23
URL: http://myfairyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0