Liseberg vs skarasommarland

nu kom jag hem från Liseberg, va där med familjen och kollade på carl einar häckner. men jag och pappa åkte självklart balder och lisebergsbanan. inget mer.

innan Liseberg va vi och fikade, här ser man när jag matade fågeln med en äcklig bakelse mamma köpte. sen när vi va på Liseberg tyckte pappa att det skulle passa bra med ett par kaninöron till mig :]


imorgon åker teamet till Skara där vi ska träna, äta och åka till skarasommarland :] blod svett och tårar. mja, kanske inte riktigt, men svett lär det nog bli. höhö
står upp klockan 7 åker till göteborg fem i 8. där väntar en buss som tar oss vidare till Skara. kul ska det bli! o

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0