alla sorters dans

jag kom precis på att mitt golv på rummet är det bästa moonwalk golvet som någonsin skådats. förresten så är Michael Jackson riktigt grym och här kommer en annan som också är bra :] och jag ska definitivt lära mig att dansa sådär, ingen tvekan. fast det lär nog ta sin tid men ändå! säg aldrig aldrig, hähä.




och dessutom skrattar jag riktigt ordentligt åt tjockisen, ett gott skratt förlänger livet.
kolla gärna vidare på George Sampson,. där är det verkligen moves som gäller asså. jag har aldrig sett han förr, den är nog bara jag som är lite efter. när jag slutar konståkning ska jag börja dans, street dance. lätt!

Kommentarer
Postat av: mick

shit!! har du sett lillkillen i semifinalen då?



http://www.youtube.com/watch?v=2kkFRPFghsw&feature=related

2008-07-20 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0