television

Teven  håller  mig  till  liv,  serious  speaking.  såfort  jag  är  depp,  glad,  arg, besviken, nervös, trött och har tid över så kollar startar jag teven. så ska det inte vara, fast egentligen borde man få göra precis vad man vill när man har tid över och allt det där. och teven har såååå stort utbud, kanske inte.     eller jo, tänk hur många kanaler det finns att välja mellan, fast  jag  vet  inte  med  eran  tv, men här finns det en del kanaler att välja mellan faktiskt. men i alla fall, det är kul. testa tex att kolla disneychannel, man blir bara så glad, jag är fånig det vet jag. och störd. jo tack det har jag faktiskt kommit på.

känner inte för att skriva mer kom precis på att bussen gick för några minuter sen, skit!
nästa buss går 05.05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0