allt och lite till

Dagen började med ett sen väckning, satte mig vid teven och åt, senare datorn. talked too Katrin, we decide; buss - Stenungsund, Sanne hängde på. det va massa skojigt! :] men vi spenderade nog den mesta delen på guldfynd, vi ställde oss i kö och efter att vi stått i kö en stund så kom vi på juuust de nummerlappar, smart av oss. där hittade jag i alla fall ett par örhängen för 49kr - 70% rabatt. yey! 14.50kr, rena fyndet! Sanne hittade ett jätte sött halsband under 20lappen. efter det gick vi in till gina, men gick ganska snabbt ut därifrån, kände att det inte va rätta stället att leta efter "saker" på. eller jo asså, för våran skull. men nu hade vi ju faktiskt åkt in till Stenungsund för att handla till... ja inte oss själva i alla fall. så vi stack till JC, hittade världens snyggaste tröja, men den fick vänta eftersom att det var ju som sagt för ett annat ärende vi var där. Sanne och jag köpte i alla fall en grej på JC men kan tyvärr inte säga vad, man vet ju aldrig vilka som läser här ;> men kommer skriva det imorgon kväll eller på Måndag morgon. då spelar det ingen roll. efter JC gick vi tillbaka till gina men vi blev utkörda, sannes kommentar var ju för gó "nehe skit i det då!" klockren...

Butiksbeträde: vi stänger nu tjejer..
Sanne: aha så jag kan inte prova en grej då?
Butiksbeträde: nepp det går inte..
Sanne: NEHE skit i det då.

trodde jag aldrig om dig Sanne ;] haha! men vi blev hungriga, eller ja turstiga. så vi stack till espresso house, Sanne och Katrin tog Frapi.. nånting, och jag tog Chai latte. vi spenderade nog 40minuter där, men vi tröttnade så vi fortsatte vår vandring mot tomma intet, eftersom att alla affärer stängde 3 haha! men vi fördrev våran tid på bästa möjliga sätt, gick in till coop, jag köpte liiiiiiiite naturgodis för så mycket pengar. tiden gick fort för vi hade ju våra samtalsämnen, fast det var ju egentligen bara jag som tjöta på som vanligt. det brukar ju vara så. men till slut var man i alla fall på bussen och jag hoppade av vid Wallhamn där mamma hämtade mig så jag slapp åka runt hela skärhamn eftersom att vi skulle på 50års kalas klockan 18.00. det var riktigt kul, men jag orkar inte skriva om det nu. klockan är mycket sängen väntar, fast den kommer nog få vänta lite till.. peeeace out!

låter detta fula kollage sammanfatta texten :]


det serverades olika kaffealternativ - på bild, cuppuccino
på porträttbild vill jag visa min fina hårfärg och mina nya örhängen (som iofs inte syns;)
spegelbild vill jag visa mina snygga shorts jag fick av syster min!
SANNE&KATRIN<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj va mycket du hann med igår då :P



Fin header du gått. =)

Sitter själv och kollar massa gamla bilder, ska kanske lägga på några på bloggen ;)



Har världens skönaste video oxå från 06-07..men har inte youtube så kan inte lägga upp den ;) haha

2008-07-13 @ 13:04:14
URL: http://niclasdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad du är söt, va. chai latte-tjejen. :):)

2008-07-13 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0