:)

dagen startade för min del halv elva, riktigt lagom och bra. va pigg och allt, sen så fick jag sms av Sanne så då blev det vi + snack framför teven hos mig. Katrin kom också då blev det barngeni, måste lägga till att det är från 8-12år. var lite svårt för Sanne innan vi gav henne lite ledtrådar, hehe. men jag hade också svårt för vissa frågor, va nog lagom väck. "i vilket land ligger legoland?" HAHA, det tog typ 5minuter för mig att komma på det. tror vi tröttnade ganska fort, eller i alla fall jag så vi gjorde iordning oss för att gå nånstans dit där det fanns andra folk, eller två stycken andra. började gå men vi vände eftersom att dem redan va utanför mig, där satt vi en stund. började sedan gå mot kårevik, stannade på ICA för varsin glass. kom till kårevik satt där, lite smått kul faktiskt :] gick hem för Sanne skulle hem och äta, då passade Katrin och jag på att äta middag hemma hos mig. proppmätt! fick order om att åka ut till ingenstans efter det, men det va faktiskt kul. när vi väl kom dit en andra gång. vi åkte nämligen fram och tillbaka, en himlans massa gånger kändes det som. och vi märkte att Sanne och jag storlipar till My heart will go on, så fort någon bara spelar den på piano. den är så fin går inte att inte gråta, nu snackar vi inte om att gråta egentligen utan tårarna forsade ut :]  men när vi var kom dit andra gången kollade vi på film, men stängde av för den va dålig, och jag va skakis. vet inte varför riktigt(?) så det slutade med att vi pratade då också, så massa pratande idag vare. sen fick jag skurren hem och nu är jag har, kall om baken och stela fingrar. nu ska jag nog ta en macka eller nåt liknande.

Kommentarer
Postat av: Fisen

Jag e bara på tvåan :P haha fast ja skulle lätt kunna läsa ut två på en dag men man får ju spara lite ;) Vilken e du på? :D dom e så bra :D:P

2008-07-19 @ 13:00:24
URL: http://jossefinb.blogg.se/
Postat av: Fisen

Jaha okej :P den ska ja börja på ikväll hade jag tänkt :P för har några sider kvar på tvåan :P men dom e så bra :D

2008-07-20 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0