exercise and waffles

härligaste dagen på mycket länge, vaknade 9 typ. kollade på hej hej sommar, unusual. det va faktiskt kul idag, med alla norge historier det behövdes i min hjärna kan jag ju säga. efter det tog mamma, mich och jag färjan över till Åstol. skulle äta lunch, fast det va paj. alltför mycket mat för min del blev det ju inte, men jag va ju inte hungrig så det va ju tur. efter pajen blev det jordgubbar och glass, mumsigt! och inte nog med det någon timme senare eller två blev det fika, bulle och mjölk. såhär är det alltid hos mormor, slutar alltid med att man rullar därifrån typ. men det va lugnt, skulle ha fys efteråt, YEY! fast idag va inte springturen så lång, för då hade jag strejkat, hatar springa i solsken.. det tyckte nog M&L också eftersom att det blev en mycket kort sträcka idag, ca 2km. men schemat va inte speckat med spring, också armhävningar, situps, plankan(fram, och båda sidorna), grodhopp, skottkärran som jag och jospos fick köra HAHA vi va nog lagom snygga, sitta i 90grader mot vägg(och det kallas?) och stretchning + spagat och split. spagat klarar jag ju alltid även om jag inte gjort det på månader, det bara sitter i en på nåt sett. men split är det värre med..
1½ h fys skadade inte :>

när jag kom hem va det våfflor med sylt och glass som gällde, fy snån va gott. tror jag fick i mig en 4st, och dom slank ner lätt som en plätt, mumma.


bild: lånad från google

Kommentarer
Postat av: mmartinis

hej. va med och tävla om ett halsband i min blogg :)

2008-07-04 @ 11:06:44
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0