fairy-yey!

idag vaknade jag av att det ringde på hemtelefonen, och direkt efter det ringde det på min nya mobil :> asså, jag är kär. okej it's a phone, but what. men lägg ner tjejen, ingen mer engelska nu. det kommer av sig självt det är inte normalt, okej jag har typ alltid önskat att [brittisk-] engelska vore mitt modersmål, men det är ju lite försent. aja tillbaka till real life, fuck jag tänkte inte ens på det, haha. jag vaknade kollade på tv, hejhej sommar, ofc! åt frukost, om någon antecknar så var det en macka, efter det bar det av utåt skulle nämligen hjälpa mamma med att typ kratta häck? så säger man inte men ändå, min bror hade tidigare under morgonen gjort summercut på häcken. så det skulle ju naturligtvis krattas upp så jag kom åt med gräsklipparen. efter allt trädgårdsarbete va det lite små detaljer men de skiter vi i. mamma och jag drog oss till Stenungsund, där hittade jag ett fairy necklace, riktigt cute. och assietter med typ geishor på, fanns även koppar men det upptäckte jag senare, så jag eller ja snarare mamma hindrade mig från att köpa dom. för hon tyckte nog dom var riktigt fula. jag tror det kommer bli nästa foto-motivet. får se om insiration pluppar fram i huvudet snart, har redan lite tankar. men bilderna kommer nog troligtvis upp here in fairyland.

och nu för den roliga delen, jag ska räkna the english words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0