40plättar och solsting så det räcker

jag vet faktiskt inte om jag kommer orka berätta om allt sen i torsdags, but I'll give it a try.

Torsdag;
badade och solade hela dan på en holme, sen vi 6 körde pappa hem mig för att hämta lite mat till tältningen och sedan vidare ner till kårevik. att tälta var riktigt kul, fast lite sömn. men det fick man ju räkna med egentligen. jag sov nog mest, bortsett från Nina och Katrin som sov bort hela morgonen, fast det hade jag med velat göra. somnade gjorde jag framför brasan men det va bara en snabb slummer, stank lagom gott efter det. så jag fortsatte min sömn i ett mini tält, där kurade jag ihop mig i ett hörn, för det va ruggigt kallt, jag var nog den enda med den åsikten. vaknade av att några andra vandaliserade tältet, okej inte direkt men nästan. gick över till det stora tältet, blev inte så mycket sömn där heller. men 6 då tyckte en viss person att det var dags att gå upp. så det blev så, började packa ihop efter två timmar, framme i kårvik va vi runt nio någon gång. :]

Fredag;
samma som igår, solade och badade på en holme nästan precis efter att jag kommit hem från Lilla dyrön (jag hann typ duscha och ladda mobilen). det skulle nämligen vara frulle ute på vannholmen, mysigt. Pappa och jag tog sedan båten till Åstol för att hämta Rebecca, hon följde med ut. det blev åka ring :] haha, riktigt kul när vi flög av. när klockan blev 4-5 så åkte Rebecca och jag över till Åstol. där snorklade och badade vi. åt på caféet. köpte godis. kollade film.. just like old times. somnade tidigt vid halv ett nån gång. vaknade mitt i natten av att R tog all plats. YEY, somnade fort om så trött som jag va.

Lördag;
sola och bada på åstol med R. jag åt 40plättor hos min Farmor, R åt 20? sen bar det för min del av mot vannholmen, och Rebecca for hemåt. snorklade massa när jag kom fram till holmen, riktigt härligt. synd bara att det var "nån slags ström" (HAHA) så det kom brännmanter hela tiden.
Efter dessa dagarna har färgen på kroppen definitivt kommit tillbaka, men solsting det har jag också fått, har också badat så mycket att jag hade salt på ögonfransarna...

och nu ska vi grilla på klädesholmen efter det drar jag till Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0