sena nätter

jag vet inte riktigt vart jag ska börja men, igår vaknade jag ju samma tid som vanligt nio! kollade på tv och åt frukost, efter det bar det av neråt till emmaJ, sten och jag gick dit. varmt vare! och är. men när vi äntligen kom fram så gjorde vi ju inte så mycket, satt på emmas rum och bara va, typ. sten gick hem för att duscha, vi gick och badade inkl. annakerstin m.fl. det va riktigt skönt kunde ligga i hur länge som helst, om man bara hade haft tid för efter det bar det va hemmåt för då skulle jag och pappa till Kållekärrsposten och hämta min longboard :> tur att den kom, började nästan bli lite orolig, men det är as go att åka på. när jag fått min longboard va det mat, sen ner till emma igen. och nu gjorde vi ingenting, igen. jag spelade fia med knuff med emmas minsta bror, jag vet inte riktigt vem som vann eftersom att jag gick i från en stund och helt plötsligt hade han gått i mål. aja man får väl offra sig. vi blev hungriga fick ingen mat hos emma men som tur va hade jag en banan med mig. räddaren i nöden asså. men vi begav oss till klädesholmen, fast vi kom inte så långt, rönnängs brygga. haha! där växte vi fast i en timme av olika anledningar. men vi fick tillslut skjuts till klädesholmen, fast när jag kom dit gick jag typ direkt. jag och emelie åkte in till skärhamn, där va visst folk. där hände ingenting vi satt bara och lyssnade på musik och pratade. fast när klockan blev ett fick man ett sms, "var är du?" dags att åka till rönnäng, dags att bada. klockan ett nejnej!! så blev det inte, tur va väl det. rönnängsbrygga nästa stopp. stog där i drygt en 30min. då tyckte jag änna att det va dags att åka hem, eftersom att jag skulle upp åtta. M&M kommer om 24min, vi ska till uddevalla, eller ljungskile vet inte riktigt. men det är i alla fall min kusin som tar konfirmationen :] bye!

OBS. M&M= mormor&morfar. lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0