what's wrong

asså ibland undrar man verkligen vad som är fel? två nätter, är det så mycket farligare än en natt. nej skulle inte tro det. lol!

inläggen blir kortare och kortare, men det är bara för att jag inte orkar berätta vad som hänt. men kan ju göra ett försök
började dagen som sagt med att åka till häggvall på longboarden, i sällskap med Emma på cykel. svettigt ohja! men vi kom fram tog det lugnt hos Jimi. men jag stack ganska snart eftersom my family var bortbjudna. men jag grillade med Katrin och Sanne istället :] riktigt kul och kallt. men mysigt vare i alla fall. efter det stack vi hem till Katrin med ida och annat folk. skulle bli moulin rouge, men den sprang och "gömde sig", lite kul faktiskt. så det blev Silverlake, nån hemma gjord film från deras klassresa i sexan, alla var miniatyrer av va dem är nu.. och nu sitter jag här, should take a shower.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0