where to begin?

det har hänt så mycket på så kort tid att jag inte vet vart jag ska börja. men aja åkte till Katrin på morgonen, råkade skada hennes mamma, yey. lyckat! och Sannes vattenflaska läckte, så hela hennes väska blev säkert som en pool ;] jag såg det aldrig men kan tänka mig det. hennes mackor blev som en svamp, så Katrins mamma gjorde nya. senare det bar av mot Stenungsund i alla fall ungefär vid efter 10 nångång, Sanne&Katrin på cykel och jag på longboard. kan ju börja med att säga att det va en härlig upplevelse haha! första riktiga pausen va i häggvall, där träffade vi emmas boy, käck prick.. vi åt mackor och drack, jätte mysigt, vi fortsatte jag jag fick värsta ah vad säger man(?), aja skitsamma åkte i alla fall värsta backen. och glad blev jag, haha. höjdskräck har jag så Sanne fick ta över longboarden på tjörnbron. det gick ju sådär men hon lärde sig på vägen hem, Katrin också. :] vi kom fram efter nästan två timmar, då vi faktiskt segat mycket i slutet. vi tog varsin glass och satte oss och kollade på båtar. K snackade illa om en båt också satt ägarna bredvid, väldigt lyckat. men dem pratade arabiska eller nåt så får ju inte hoppas att vi skämde ut oss allt för mycket. efter glassen tog vi en snow slush, och nej fick inte ner oss allt, i alla fall inte jag. det mesta hamnade på longboarden och bryggan, så cola smak blir det inte nästa gång. ska ta jordgubb om jag tar det igen, det dröjer nog, men den dagen kommer säkert. Sanne var kär i jordgubbar fick vi reda på, vet inte hur vi ska ta det. kan inte direkt se Sanne stå framme på altaret och säga "ja" till att gifta sig med en jordgubbe, undrar isådana fall hur barnen kommer se ut? en Sanne med röd hy och grönt hår. hade vart lite smått kul egentligen. i vilket fall gick vi runt lite och tog det lugnt, jag fick med mig 2t-shirtar och en tröja hem, Sanne fick med sig ett par shorts som kom till väl användning när vi stannade på häggvall Statoil påvägen hem. vi hade nämligen vattenkrig, det började lite smått med att vi skvätta lite vatten på varandra och lite på cyklarna, men sen sprang vi runt som om vi vore 5år eller nåt. slutade olyckligtvis med att jag fick en spann med vatten över mig, looked like I pied myself. Sanne fick en bigpacklåda med vatten över sig, Katrin fick nog mest eftersom det var Sanne och jag mot Katrin, lite smått kul. synd va det om mig, va hur blöt som helst och hade inget ombyte, det hade K och S. fick skurren hem av Sanne en liten bit, sen tog jag över cykeln och hon longboarden. det va DÅ hon lärde sig åka. vi skildes åt, jag lånade Katrins cykel och Sanne tog sin vi cyklade iväg och Katrin tog hand om min longboard fast den fick hon inte ha länge för hon kom hem till mig 10min efter att jag kommit hem själv. och lämnade den och tog med sig cykeln hem..
 
men det bästa va ju när Katrin skulle slänga den där spannen med vatten i, då sa hon. skit dehär kommer vi få skit för! haha
och nu sitter jag här, vet själv att jag glömt massa detaljer. tycker egentligen att det räcker såhär :] men hejsvej, Sanne,Katrin och jag kanske ska tälta, om vi får vill säga och orkar.



här står Katrin och Sanne mitt på gångvägen för att byta shorts med varandra, haha. folk tutade och jag dog av skratt.
på bild två syns vattnet som rinner från kläderna, kul vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0