halsfluss

inte kul! jag menar får inte gå till skolan, kanske låter skönt men sanningen är det är kul i skolan och jag vill inte missa något. inte nog med det så får jag ju inte träna, DET ÄR JOBBIGT, får sitta bredvid imorgon! så blir heller ingen gympa för mig. ska till skolan efter lunch, lagom till bild, SAB och svenska. jag älskar bild nu förtiden. det är roligt

favorit ämnen
bild
elevensval (bild)
NO
syslöjd
gympa

just nu sitter jag inneklämd i mitt rum, rätt ord. mamma målar nämligen golvet på utsidan. gissa vilken färg? vitt såklart. åååh ser ut som ett sjukhus. så alla möbler står på mitt rum, ser knappt teven och den är ju inte direkt liten. hehe. kanske ska passa på att plugga lite eller nåt. har inte mycket läxa denna veckan bara matte. slappis vecka in coming! again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0