utmaning

Utmaning Jag blev utmanad av Josen:
Regler: Sätt in dessa regler och länka gärna till den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana nya i slutet av inlägget genom att skriva deras namn.
Låt dem få veta att dem är utmanade!

1. när jag koncentrerar mig tvinnar jag håret,
[vid prov ligger det alltid massa röda hårstrån på bänken, haha!]
2. jag tar lätt åt mig saker folk säger till mig,
fattar inte att det oftast är på skoj
3. målar alltid naglarna
4. jag biter även på naglarna när jag koncentrerar mig. 
5. är ofta stressad och hyperaktiv,
[konståkningen går så jag kopplar av]
6. när jag pluggar SO somnar jag nästan alltid.
7. älskar att ha mysbyxor på mig samtidigt som jag typ stickar eller nåt liknande
8. är nog ganska förälskad i disney channel haha!

Jag utmanar:
de som vill


Kommentarer
Postat av: felicia

fint innehåll i din ipod :]

2008-11-05 @ 11:07:37
URL: http://felicia-b.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0