fyrsidiga trianglar, du vet

det har hänt en del nu de senaste dagarna. jag vet knappt vad som är upp eller ner och jag vet verkligen inte vilken linje jag vill gå! dehär med gymnasiet är jobbigt, och idag va det utvecklingssamtal som gick bra. eller har inga större förhoppningar egentligen. för just nu lägger jag all energi på att plugga inte att sitta och tjafsa om betyg det för bli som det blir orkar inte vela längre, får helt enkelt göra mitt bästa hela tiden och hoppas på ett vidunder som ger mig sjuttsingen så bra betyg. målet är ju att höja mig från VG till MVG i tre ämnen iallafall,.

gymnasiemässan började idag och jag va där, eftersom att onsdag är min och mammas mor&dotter dag kan man väl kalla det. och faktiskt önskar jag att jag inte har gått på öppethus och allt som har fått mig att ändra mig, hit och dit. idag sa mamma att medieprogrammet är nog mer jag än teater. aouch!! wrong spot. nu står det mellan dessa

frisör
medieprogrammet
estetiska - teater
dans
idrottsgymnasium(?) - bergman försöker pressa mig

och har ju fått upp ögonen för annat än stenungsund nu också, är ju lite inne på allt möjligt i göteborg nu. men orkar jag pendla? team på tjörn? eller bara singel i göteborg? frågor som pluppar upp hela tiden.
media har låga intagningspoäng så där kommer man ju in men vill jag det?
estetiska har lika höga som frisör, dock kommer de flesta som söker in på estet det är nog det som skiljer sig.

förresten har jag inget liv, aldrig någon tid till nånting och när jag har tid planerar jag my busy time till fullo. exakta klockslag nästan. vad ska man ta sig till, jag fick ju självklart panik igår när jag vaknade med boken i pannan. tjena där sov jag bort en halvtimme. skolångest? Jajjemän!

Kommentarer
Postat av: Josen

Neeej! Inte bara singel i göteborg, träna team hos mig.. :)

2008-10-22 @ 09:26:23
URL: http://wallroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0