why so happy?

                                 - melinda just nu
 

hade inte tackat nej till en sån här mysig,... sak, en kväll som denna. jag fryser faktiskt konstant!
fast egentligen vill jag hitta på nåt kul. men är waaaaaay to tired!
vad har hänt? jag sover hela tiden, eller nej inte riktigt jag kan inte somna
på nätterna vet inte varför, oroar mig för nåt antagligen. och på dagen vill jag inget annat än...sova.
jag har helt tappat suget. har bara lust att resa låååång bort och aldrig mer komma tillbaka. eller jo men inte på ett bra tag i alla fall.
just nu sitter jag och kollar igenom bilder, kanske slänger in några.

i vilket fall var mamma och jag på öppethus i nösnäs. var väl inte sådär jätte pepp på det, och blev ju inget bättre när jag såg hur kul det skulle vart att gå drama eller media. HARREGUD! hjälp mig, vad ska man välja?
medieprogramet
Samhälle-estet (drama)
Frisör

eller blir det kanske något helt annat?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0