pretty pretty

orkar inte med den kommande veckan, har hur mycket skol skit som helst!
historia,tyska, biologi, samhällskunskap. och vi får la säkert mer.
fast får se det från de ljusa sidan, om två veckor är det höstlov :] I lööööve it då får jag mer pengar då ska jag shooppa.

idag stog jag upp sju eftersom att det var tre timmars morgon pass. dock kom jag hem ganska sent hade inte tänkt mig den tiden... det var så sjuuukligt jobbigt med träning idag va über trött,. åkte igen programmen några gånger, det var härlig mjölksyra i benen vill säga. så jag är värd att sova nu men icke ska sälja de där jobbiga new body skiten för konståkningen. hemst va allt är jobbigt nu för tiden, vad har hänt?
men ikväll får det hända något kul tycker jag. för filmen igår va dååååålig, dock för att jag redan sett den ett antal gånger och att jag ville ha en gråt film ingen humor.



häromdagen gick Day after tomorrow, jag har sett den kanske två gånger innan och jag vill se den mer mer mer mer! den är really great. you have to see it! indeed

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0