puss

för att vara jag, så hade jag sovmorgon till nio idag. tog bussen in till stan med emma och nina. och jag orkar inte berätta så mycket mer än att vi hade roligt och skrattade en del.
jag var riktigt effektiv idag, inom en timme hade jag köpt allt nödvändigt men dock gjort slut på drygt 1000kr. yey, not!

röda "orginal" converse - 600kr
cheap monday jeans - 400kr
ögonmask - 41kr
halsduk - 99kr



och just nu sitter jag med färg i håret, DET SKA UT NU! AJDÅ övertid!


[Ich weiß nur, sich bei mir alles aus, aber wie werde ich erfolgreich? Ich möchte nicht, dass, um die Probleme so dass alle Menschen lesen können, aber wo sonst sollte ich schreiben. Tagebuch war nicht so glücklich. aber ich werde wahrscheinlich alle Probleme einer anderen Tag ... aber vielleicht nicht zu lange, ich habe, um von mir gibt.]

japp där fick vi in lite tyska. varför inte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0