pyjamasparty

Den underbara iden ploppade upp i min klasskamrats huvud, "vi har pyjamasparty" :] så blev det också. ingen kom in utan pyjamas eller iallafall försök till pyjamas.

Tjejerna kom till emma först, då snackade vi om att fy va kul det hade vart om killarna dök upp i typ nallepyjamasar i siden typ. gissa vad som hände?! haha så himla roligt. här kommer 5pöjkar med sidenpyjamasar och nallar på. charmigt.
vi kollade på kocken, förortsungarna och massa hem till midgård avsnitt. hur kul som helst, det slutade med att vi somnade runt fem någon gång. sen skulle Sanne och jag ta tio över sju färjan på morgonen eftersom att vi har den efterlängtade morgonträningen på lördagar, 08-11.

Vi lagade tacos och gjorde massa lekar man gjorde när man va liten, typ snurra flaskan och sanning eller konsekvens. så roligt, längtade nästan tillbaka till förr i tiden. fast aja måste säga att 9b är den bästa klassen på hela skolan av alla nior. absolut!

pyjmasparty konversationen:
Axel - vad händer ikväll?
Emma - jag är ensamhemma, vi kan ju alltid hitta på något men vad vet jag inte.
Axel ( efter en stunds tänkande ) - JAG VET, vi har pyjamasparty har aldrig vart på det förrut!
sammanlagt fick vi ihop en 12 stycken från klassen i allafall, inte helt fel.

passar på att göra en recension av kvällens filmer
Kocken - så B skådespelare iallafall några. men aja gillar man svenska filmer så är det ju bra...
Förortsungarna - riktigt rolig faktiskt, IKEA tjejen är med där.
Hem till midgård - bääst helt enkelt, har aldrig kollat på det innan men fattar inte varför.

Snart ska jag åka in till göteborg, då blire high school musical ice tour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0