thursday

vaknade en timme försent idag :] häääärligt! mysisar på snabb frukost m.m ska faktiskt börja stå upp senare, man behöver inte så mycket tid som man tror. inte jag iallafall, idag gjorde jag mig klar på 30min. rekord? nej. mitt rekord är drygt 5min. tuuurbo..


vart i ishallen från två till nio idag, en helt vanlig torsdag. idag på singelträningen gick det väl sådär mitt knä är verkligen inte bra. men satte ju dom gamla vanliga dubbelhoppen, + ett nytt kombinationshopp, dubbel ügel - dubbel ügel. har aldrig ens testat det innan så det var ju lite roligt, kanske klarar dubbel ügel x3 nästa gång, hehe.
efter singel träningen ringde jag mamma och bad henne göra annanaspaj till mig lagom tills när jag kommer hem klockan nio. och vet ni vad, det gjorde hon så nu har jag smackat i mig paj och glass.

 25 oktober 18.00

det är ska josen, linnea, elin, madde mfl + jag på :) hoppas det blir roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0