tipset

tänkte att jag skulle tipsa om filmer, och lite annat.
bara så ni vet, det är ingen speciell ordning
filmtipsen är filmer som jag gärna helst själv ser, och det är allt mellan skräck-romantik.
musiken är det jag helst lyssnar på en helt vanlig dag när som helst.

MELINDAS FAVORITER
movies
  • Day after tomorrow - om ni vill ha bra och ingen specifik "filmsort"
  • Moulin rouge - för er som vill gråta en skvätt, sjunga lite och kolla på romantik
  • When a stranger calls - riktig rysare, va ett tag sen jag såg den men läskig va den.
  • Ladder 49 - också en gråt film, fast bara om man är på gråthumör
  • Ace ventura - roligare film finns nog inte!
  • Mina jag och Irene - en till rolig film med Jim Carrey
music
  • Kär i en ängel - Håkan hellström [fler låtar från det albumet]
  • Night after Night - The sounds
  • Wonderwall - Oasis
  • When you where young - The Killers
  • Viva la vida - Coldplay
  • Fanfanfan - Thåström


Kommentarer
Postat av: Josen

Yeeey! I know, i got photoshop now! Men jag vill ju göra om min blogg, kan du hjälpa mig med det? Eller vet du hur man gör?

2008-10-15 @ 08:45:34
URL: http://wallroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0