torsdag

vaknade alldeles försent idag, men utvilad var jag. hann göra nästan alla grejer jag skulle, förutom spela in med pappa, det jag ville  mest! aja får bli till helgen..

idag va det träning från halv fyra till nio, dock gaaanska slappt. men det kommer sig. direkt efter träningen stack sanne och jag över till dyrön för att basta, men orkade inte byta om, så det slutade med att alla drog vidare hem till emma istället. thats it, typ. satt och snackade, vi kunde inte vara tysta i mer än 30sek, vi försökte en ca 100 ggr. det är la kul att ha kul, liksom..

imorgon blire skojj, synd bara att det är morgon träning på lördag, men äsch har ju bevisat för att jag kunnat ta mig igenom tre timmar med bara drygt 1h nattsömn.

Fredag;
  • sälja julblommor/ljus
  • allmänhetensåkning
  • bjuda hit några tjejor, förbereda oss inför natten ;]
ungefär så ser dagen ut imorgon, gööööttish! men lets go too sleep now mellis..



VILKET TRIANGEL DRAMA, serious!

hon-han-mig-han-mig(?). lägligt.

va bara tvungen :)

Kommentarer
Postat av: Carita

Din helg lät übermysig ;] Pews! ^^

2008-10-31 @ 22:15:20
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0