hoppiliskutt-maja

är inte skolarbetet det bästa som finns? neej, jag har helt fel. just nu pluggar jag Historia. det är så sjukt tråkigt. men har kommit på att jag måste höja mina betyg ett väldigt snäpp för att kunna komma in på nåt jag vill, I guess. ca 200poäng har jag. fast jag har ingen aning om vad jag vill bli. kanske vet jag för många grejer jag vill jobba med? i vilket fall ska jag och Emma starta ett radioprogram, i våra drömmar i alla fall. det bli nog gryyyyyymt!  vi ska dessutom gå på nösnäs trippen tillsammans, ska nämligen kolla in samma grejer, medieprogrammet och Estet. riktigt kul kommer det bli.

idag var det gymnasieinformation för oss nior. jobbigt vare, vi gjorde CV, grejade med datorer som har med skolor att göra, kollade på film om gymnasiet, fick mer information om olika linjer OCH vi buggade. fast alla stack efter en timme, tro mig det va inte kul. 
back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0