Studio West

dagen har vart ganska seg men annars väldigt rolig. åkte till Studio West, får kramp i armar efter allt sopande. fast jag kämpar på ändå, det är så roligt att kolla på när folk får sitt hår färgat och va färgen heter tex 4-65 som blev riktigt fin på en tjej som var inne idag. dock hade frisören hoppats på att få göra tjejen rödhårig like moi, men det fick hon inte. [: hon kan gärna få färga om mitt röda hår till snyggare rött och det vore ett plus med en snygg frilla också. fast det är jag egentligen för trött för att skaffa, orka sköta om det. eller jo det hade jag faktiskt. vad som helst hade vart bättre än så jag har det nu.  det är nästan pinsamt att komma till "jobbet" så som jag ser ut, äckligt.

nu är det bara två dagar kvar på detta ställe, kommer nog sakna det faktiskt. får väl komma och klippa mig hos Kristin någon gång, hade inte vart helt fel.



ny design förresten, nice ha?
Twiggy, Audrey Hepburn & Heather Marks.


[skolan börjar snart igen, och jag ser inte framemot det.
prov, läxor massa skit. jag orkar verkligen inte mer!]



vill bara tilllägga att detta är nog den sötaste bild jag någonsin sett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0