dagens träning

när klockan var 13.45 alltså precis när jag slutat skolan stack jag till träningen. där va det först 1½ timma innan träningen började då var det plugg och en liten bulle som gällde (:

äntligen när träningen började så gick det kanon gjorde riktigt snygga axlar sedan vidare till dubbelsalchow och efter det dubbelügel som ALLTID funkar inkl dagens träning yey liksom! men sen toelop, shit asså jag gillar verkligen inte det hoppet, men måste sätta den fel fritt hela tiden innan jag testar + att klara dubbel flip först och främst innan lutzen men jag har verkligen problem med tåhopp. eftersom att jag har vart med om skador särskillt just under de hoppen, och jag kommer inte ifrån det. tar mig emot att säga det men jag kommer aldrig klara det. även om jag har höjden och allting så vågar jag inte hålla inne armarna så jag fortsätter rotera, utan istället landar så jag har typ en kvart kvar. så är det väl på ett ungefär när det gäller dubbel axeln också, även om jag vågar ta i mer där eftersom att man börjar framåt och det är ingen himlans tagg som sätter stopp.

senare va det dags för team då gick mesta tiden åt till cirkelsteg och leverans + flyskär. ingen jobbig träning direkt. på golvet efteråt va det 135:an som gällde och lyft, det var faktiskt riktigt kul. är jätte nervös inför lyften i programmen blir skakis när jag tänker på tävling och allt. jaja nu ska jag plugga tills jag somnar, kul va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0