Hairstyle

regnet öste ner alldeles nyss, nu börjar det änna likna höst och jag gillar'e!



idag va första dagen på praktiken, jag är på Studio West i Stenungsund. folket som jobbar där är hur trevliga som helst, favoriten är ju förstås Kristin, men det är nog för att hon är yngst och är ballast förstås. kritvitt hår och kort på ena sidan och längre på andra. dock var det inte mycket trafik i salongen idag, hoppas på mer imorgon så jag kan borsta bort mer hår från golvet, hehe. nää det var faktiskt more fun then that! fick prissätta olika produkter, göra te till kunder, tvätta, diska och allmänt städande. jobbigt läge att det är kul med frisör, om det inte vart det kunde jag i alla fall strykt en grej från "välja_till_gymnasie_listan" den blir bara längre och längre och jobbigare blir det.

eftersom att det var så lite att göra fick jag ta tre bussen hem så jag hann med träningen, tack så mycket. det var inte hoppens dag idag, snarare piruetter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej Mellis!! =D

Hur är det med dig? Bra hoppas jag ^^,

Här är det kanon! Livet leker ;)

Saknar dig!

Saknar isen!

Saknar er!

2008-10-01 @ 18:06:03
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0