sportsportsport

idag va det bara massa friidrott kändes det som, först va det gympa då hoppade jag höjdhopp(gick skit) sen längdhopp(gick skit) kula. (gick skit, har ju inte så stora krav där egentligen) och typ en timme senare va det längdhoppsuttagning, jag va ända tjejen från nian YEY. jag hoppade först 134 (nytt rekord) tredje hoppet hoppade jag 160 ännu ett nytt rekord. efter det va det  168 som gällde gud va glad jag blev.!! och daniel de psykot hoppade 5,10 bara för att jag hoppade längre än han innan blev han nog lite grinig. ;)
när bilden hade  vart i 45minuter stack jag till tusen meter och kollade på när killarna sprang, det gick fort 3,42 va det snabbaste. jag fick reda på att jag inte skulle springa förrän om en halv timme så jag gick runt lite gick på halva SAB och senare fick jag springa, själv. ovanligt att jag är ända tjejen. puff vi kommer förlora stort mot häggvall. jag vill iallafall ha medalj i 2/3 grenar. alltså längdhopp och tusen, för det har jag alltid fått när jag ställt upp i det, men höjdhopp har jag ju precis börjat hoppa så det går nog inte så bra. även pga att min höft knäcker när jag ska göra upphoppet..

men nu ska jag plugga tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0