still working on project

nu sitter jag här framför min mycket väl fungerande dator, yeeees! snabb är den nu.
jag håller på med 60 tals fördjupningsskiten, jag kommer aldrig bli klar. grejen är den att det är inte själva faktakapitlet som är det svåra utan analys/sammanfattningstexten. vette snån hur jag ska hinna bli klar, för ikväll ska jag plugga. kul va? ne men jag va ju ute igår det får räcka haha. dessutom var det funny så då kan jag ha tråkigt här hemma och lägga mig tidigt .(kommer inte bli så men ändå)

nästa vecka på onsdag är det dags för tjörnmästerskapet, jag ska delta i 3 grenar och är väl inhoppare/reserv på kula och 100m tror jag, om vi inte redan är för få på 100 så får jag ju springa inte för att jag vill det men äsch, bara jag inte tröttar ut mig inför de grenar jag faktiskt har CHANS att vinna i, (eller inte så hög ribba) åtminstånde få pallplats.
i vilket fall ska jag ner till affären och köpa gooooodis, jag står framför ett hårt val; naturgodis eller vanligt godis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0