tjörnmästerskapet

kula- ??
höjdhopp - 2a
längdhopp - 1a
tusen - knät pajade totally, så blev inte bättre än 5a

dagen började ju inte bra, kom dit och fick reda på att "nää du måste stöta kula"
WTF!?!?!
japp, Emelie är inte här än. jag blev ju dock inte helt pigg om det, med min typ stukade handled. nåt åt det hållet iallafall. jag ställde upp tänkte äsch kanske kan ta några poäng haha, i vilket fall kom jag typ sist näst sist YEY. men Sanne vann gottigt, med en cm. förra året losade hon med en cm mot samma person :) grattis grattis. efter det var det höjdhopp, jag rev ut mig på 140 som tre andra så hamnade nog på delad andra plats tror jag. med min kusin faktiskt. senare bar det av mot 100 där vann miiiiiin Emelie( inte den som inte dök upp vid kula ) där fick vi en till guldmedalj minsann!!
längdhopp, dags att tävla. började klent med 4.38 stegade uppåt och slutade vid 4.70 slog mitt PB med 2cm, och det vann jag med. när det va slut började nervositeten komma inför tusen med tankarna hur ska det gå med knäna och höften? här kommer svaret, knät paja höften höll. i tusen är det bättre att höften knäcker och skiter sig men tvärt om i höjdhopp. det är inte ofta man får som man vill... nästan ALLTID knäcker höften när jag kör höjdhopp, och knät när det är springning.
om ni vill veta dök Emelie upp en timme försent :) grattis på det!! haha

ska plugga, för nu har jag sovit lite grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0