totally owned!

skolan började, kasst om man säger så, va seg och trött. vilket inte är vanligt egentligen, inger (tyskalärare) frågade om jag mådde bra, det frågade hon igår också, bara för att jag vart tyst de senaste lektionerna. men det är väl bra, eller? i vilket fall blev det läxförhör, hade inte pluggat nånting, förutom de sista fem minutrerna innan jag gick in på lektion, men jag skrev på varenda fråga vilket som förvånade mig en aning :] då blev allt på topp igen. min vän berättade något tragiskt, började nästan gråta. och efter det spelade min andra vän Tears in heaven, och det gjorde saken inte bättre. buuuhu.


efter en kort skoldag bar det av mot göööööteborg! H*H review; totally amasing, fuck'n awesome! och nu lyssnar jag på "jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din" en av de bästa låtarna han spelade idag. vilket drag va. han var värd eveything. jag ger dig min morgon jag ger dig min dag.
kan ju också berätta att jag stog själv sista 30minutrerna, efterisom att lisa fick ont någonstans, moas röst/hals pajja, och nina fick en handväsksnyting och började blöda näsblod, men jag stolt som en påfågel klarade mig bra förutom ett par slag i magen huvudet halsen, hoppas på blåmärken :) måste ju visa det på något sätt, jag är ju inte hes. poooo
kvällens bästa va också känn ingen sorg för mig göteborg, lena, vi två 17 år. sen va det några sega låtar som man inte riktigt va så pigg på, ville ha takt inget mer gråt. :] isånnafall till kär i en ängel, men den kom förstås INTE.
köpte en tygbag 100:- totally worth it, i think. puss och hej jag ska upp klockan sju imorgon YEY!

sämsta: fanns inget sådant, bara låtvalen som va en aning misslyckade.
varför inte "kär i en ängel" liksom! :)
och kanske psykopaterna runt om. haha
bästa: allt, särskillt draget i "känn ingen sorg för mig göteborg"

"NI HAR REDAN FÅTT MIG"
by H*H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0