long time ago

nu va det ett tag sen känns det som, lördags va förra gången..

då va det triathlon lopp i skärhamn det gick ju bra, mina byxor fick några konstiga fläckar på sig som inte går bort, så hej hå med dom! orkar egentligen inte skriva så mycket om det jag är så dålig på att komma ihåg alla bra och roliga insidenter. men det var nog en del sånna den dagen haha! bulle bulle, vatten, banaaaaan. små kul faktiskt..

dagen efter va det inventering på rorsman med teamet, jag bor ju nära så jag gick dessutom jag började gå en timme innan vi skulle samlas så jag hann med en låååång promenad, gottigt! men vi var där och jobbade i fyra timmar, inte det roligaste precis, särskillt inte när affären va ÖPPEN samtidigt också,. jag fick ta hand om kattmaten m.m, tack för den liksom. där sjönk mitt intresse för att skaffa katt. sen när allt va räknat va det dags att åka hem men då va två stycken tvugna att stanna kvar för att sköta inräkningen på en konstig manick,. det blev Josen + hennes bil som fick stanna kvar, tackar man för.. själv gick man till broder och åt middag och kollade på gossip girl, när jag gick hem så somnade jag senare i soffan och blev väckt av min päron som kom hem, då gick jag istället upp för att fortsätta min sömn. somnade något efter åtta och sov hela natten ända tills klockan ringde :] härligt! då va det dags för skolan, men jag satte mig framför teven och sen fick jag stressa sönder för att hinna till bussen klarade det gjorde jag allt.. efter skolan gick jag till ishallen för då va det singelträning, gick väl sådär. axel klarar jag ju men min tränare har kommit fram till att jag har konstig teknik som gör att jag nog aldrig kommer klara dubbelaxel. så jag övade på tekniken mycket den träningen kändes jätte konstigt men det kommer väl tillslut att funka bra så att jag slipper anstränga mig för att det ska se suveränt ut. piruetterna gick tvärdåligt, kan det bero på att jag skrev att dom alltid går bra? jo ja kan nog ha med det att göra faktiskt! när träningen va slut klockan fem började jag min promenad hemåt, hemskt vad jag har blivit duktig på att gå helt plötsligt, hehe. tror att jag faktiskt va ute och gick i lördags också om jag inte minns helt fel, eller va det i fredags? fredags va jag ute i nästan två timmar så det va nog lördagen jag tog en snabbis också, but whatever. i vilket fall glömde jag lägga till att det va gympa igår och jag stötte 6,45m (med 4kg). AWESOOOOME

Tisdag
idag va det riktigt segt. gympa första lektionen, tror jag ska typ gå, springa eller typ åka longboard till skolan på tisdagar.. spelar ingen roll om man är varm redan då. men nu va vi tillbaka gå gympan igen, då kan jag ju meddela att jag stötte 6,75m idag nytt PB. hoppade 4,20m i längd inte direkt det bästa jag gjort men ändå och i höjd klarade jag 1,35 som jag bara klarat några fåtal gånger.
orkar inte prata mer om skolan nu kan ju tillägga att jag har lagt ifrån mig min mobil nu pga to much message.. fingrarna går snart ur led eller nåt så många sms skriver jag. så pusshej om ni vill nåt får ni väl helt enkelt få tag på mig eeh.. imorgon? eller ikväll, efter träningen.. -.-


ps jag har bilder som jag vill lägga upp men datorn är ju pajj så jag får vänta tills den funkar för just nu sitter jag vid den bärbara. that totally sucks! och dubbelt plus till er som orkar läsa allt.

Kommentarer
Postat av: Josen

tack för ++ :)

2008-09-02 @ 17:41:22
Postat av: bonda

jag läste allt, weeeii

2008-09-02 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0